Premier Haxball
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Go down
The Doctor
The Doctor
Smooth Operator
Posts : 407
Reputation : -89
Status :
Online
Offline

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Sheepshaggers Sign Hopsin

Mon Mar 28 2016, 21:37
Message reputation : 0% (1 vote)
@corn wrote:Those who did not get a team in the draft do not need to register or make a post here in order to be signed, and can be signed straight away without any delays.

Players unsigned in draft and therefore are eligible straight away:

hopsin
Welcome.
B4D4SS to confirm.
B4D 4SS
B4D 4SS
Superman
Posts : 728
Reputation : -124
Status :
Online
Offline

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Mon Mar 28 2016, 21:37
confirm m9s




SSN4-SSN7-SSN8-SSN9-SSN10 - PREMHAX CHAMPION

RECORD OF MOST CONSECUTIVE SEASONS WON (4) - SSN7+SSN8+SSN9+SSN10

RECORD OF MOST SEASONS WON OVERALL (5) - SSN4+SSN7+SSN8+SSN9+SSN10


Sheepshaggers Sign Hopsin 608acd3c81e66fad2dd60310a818a1bb
corn
corn
Administrator
Administrator
Posts : 1389
Reputation : 141
Status :
Online
Offline

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Mon Mar 28 2016, 21:41
confirmed, Hopsin will be a Sheepshaggers player tomorrow at 21:37 unless another team hijacks the deal.




"We used to pride ourselves on producing midfield artists in this country. Players like Tony Currie, Alan Hudson, Glenn Hoddle and Paul Gascoigne were just a few English playmakers developed in our clubs - players who could peel an orange with either foot but sadly no longer. What a pleasure then to see an artist at work even if he is a foreigner."

https://gfycat.com/CoolBigheartedGiantschnauzer

https://gfycat.com/AthleticPhonyHylaeosaurus
Anonymous
Guest
Guest

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Mon Mar 28 2016, 21:58
lol so instead of drafting him you sign up him a day later and waste your waivers spot. Thumb Up
B4D 4SS
B4D 4SS
Superman
Posts : 728
Reputation : -124
Status :
Online
Offline

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Mon Mar 28 2016, 22:04
chuckleberry finn wrote:lol so instead of drafting him you sign up him a day later and waste your waivers spot. Thumb Up

wot




SSN4-SSN7-SSN8-SSN9-SSN10 - PREMHAX CHAMPION

RECORD OF MOST CONSECUTIVE SEASONS WON (4) - SSN7+SSN8+SSN9+SSN10

RECORD OF MOST SEASONS WON OVERALL (5) - SSN4+SSN7+SSN8+SSN9+SSN10


Sheepshaggers Sign Hopsin 608acd3c81e66fad2dd60310a818a1bb
Anonymous
Guest
Guest

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Mon Mar 28 2016, 22:05
lol
The Doctor
The Doctor
Smooth Operator
Posts : 407
Reputation : -89
Status :
Online
Offline

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Mon Mar 28 2016, 22:07
Message reputation : 0% (1 vote)
chuckleberry finn wrote:lol so instead of drafting him you sign up him a day later and waste your waivers spot. Thumb Up
You do you, we do us.
Trio not looking too strong for arsenal atm

with that joke of a waivers order, we don't mind going to the bottom.
Really? Making the waiver's order the same as the draft order? hhhh
Anonymous
Guest
Guest

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Mon Mar 28 2016, 22:14
Doc why do use that macro are u a faggot.

You actually sat down one afternoon and decided do get that shit....I mean like trolls dont even do that its just sum faggotry on another level.

Sort urself out kidda, you attention seeking whore.
The Doctor
The Doctor
Smooth Operator
Posts : 407
Reputation : -89
Status :
Online
Offline

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Mon Mar 28 2016, 22:18
Message reputation : 0% (1 vote)
@Gjonaj wrote:Doc why do use that macro are u a faggot.

You actually sat down one afternoon and decided do get that shit....I mean like trolls dont even do that its just sum faggotry on another level.

Sort urself out kidda, you attention seeking whore.
Are you mad you couldn't beat my team in the second half when I came on?
awww
after all the crap you spoke of me, you couldn't beat me in game hhhhh
keep hating
B4D 4SS
B4D 4SS
Superman
Posts : 728
Reputation : -124
Status :
Online
Offline

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Tue Mar 29 2016, 00:41
chuckleberry finn wrote:lol so instead of drafting him you sign up him a day later and waste your waivers spot. Thumb Up

i dnt even understand any of this or how it works, wtf is waivers




SSN4-SSN7-SSN8-SSN9-SSN10 - PREMHAX CHAMPION

RECORD OF MOST CONSECUTIVE SEASONS WON (4) - SSN7+SSN8+SSN9+SSN10

RECORD OF MOST SEASONS WON OVERALL (5) - SSN4+SSN7+SSN8+SSN9+SSN10


Sheepshaggers Sign Hopsin 608acd3c81e66fad2dd60310a818a1bb
Anonymous
Guest
Guest

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Tue Mar 29 2016, 08:41
ez
Rénbeaudach
Rénbeaudach
Administrator
Administrator
Posts : 689
Reputation : 152
Status :
Online
Offline

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Tue Mar 29 2016, 09:23
@B4D 4SS wrote:
chuckleberry finn wrote:lol so instead of drafting him you sign up him a day later and waste your waivers spot. Thumb Up

i dnt even understand any of this or how it works, wtf is waivers

Teams above you in the order have higher priority if they want to sign the same player as you, allowing every team in theory to have a fair shot at using the free agency.
Anonymous
Guest
Guest

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Tue Mar 29 2016, 11:18
@The Doctor wrote:
@Gjonaj wrote:Doc why do use that macro are u a faggot.

You actually sat down one afternoon and decided do get that shit....I mean like trolls dont even do that its just sum faggotry on another level.

Sort urself out kidda, you attention seeking whore.
Are you mad you couldn't beat my team in the second half when I came on?
awww
after all the crap you spoke of me, you couldn't beat me in game hhhhh
keep hating

Lmao we won......
The Doctor
The Doctor
Smooth Operator
Posts : 407
Reputation : -89
Status :
Online
Offline

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Tue Mar 29 2016, 12:21
@Gjonaj wrote:
@The Doctor wrote:
@Gjonaj wrote:Doc why do use that macro are u a faggot.

You actually sat down one afternoon and decided do get that shit....I mean like trolls dont even do that its just sum faggotry on another level.

Sort urself out kidda, you attention seeking whore.
Are you mad you couldn't beat my team in the second half when I came on?
awww
after all the crap you spoke of me, you couldn't beat me in game hhhhh
keep hating

Lmao we won......
It seems your comprehension ability is lacking.
I stated clearly that you could not beat my team in the Second Half when I came on.

Must I bold everything out?
Anonymous
Guest
Guest

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Tue Mar 29 2016, 12:25
@The Doctor wrote:
@Gjonaj wrote:
@The Doctor wrote:
@Gjonaj wrote:Doc why do use that macro are u a faggot.

You actually sat down one afternoon and decided do get that shit....I mean like trolls dont even do that its just sum faggotry on another level.

Sort urself out kidda, you attention seeking whore.
Are you mad you couldn't beat my team in the second half when I came on?
awww
after all the crap you spoke of me, you couldn't beat me in game hhhhh
keep hating

Lmao we won......
It seems your comprehension ability is lacking.
I stated clearly that you could not beat my team in the Second Half when I came on.

Must I bold everything out?


Fk off u lil oompa loompa, I made you.

Has winning or not winning a half ever mattered, GTFOH.
Are you sure u wanna be stepping on my toes kidda
The Doctor
The Doctor
Smooth Operator
Posts : 407
Reputation : -89
Status :
Online
Offline

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Tue Mar 29 2016, 13:50
Message reputation : 50% (2 votes)
Ahh ofcourse ofcourse, half-game stats do not count yes?You seemed to agree with the concept of GK's getting half-time cleansheets though.. isn't that umm... hypocrisy?

Never mind your hypocritical behaviour, all is clear regardless if we are to look at the stats as it disproves everything I have been accused of by players of lower abilities.

1.) I passed throughout the duration of the half, leading to an assist.
2.) The quality of my team did not downgrade with me on the pitch.
3.) I played smart and made little errors. I have a 'brain' it seems, what a surprise...

Admit it, all you who accuse me are jealous of what I possess. The only fault you have against me is my 'decision-making', which cannot be judged, as who is to say what a good decision was?
No-one questions my skill on the ball, so should this not serve as proof enough for my abilities?

Just ask me to tutor you, it's really not a big deal. The alternative that I recommend is to play 1v1 to get your individual game up as sometimes you get teammates like chuckdog who are utterly useless, and look to blame you for their errors, however small.
socrates
socrates
Smooth Operator
Posts : 468
Reputation : 219
Status :
Online
Offline

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Tue Mar 29 2016, 14:06
Message reputation : 100% (3 votes)
[14:56:19] @ corn : doc is the best poster on the forums
B4D 4SS
B4D 4SS
Superman
Posts : 728
Reputation : -124
Status :
Online
Offline

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Tue Mar 29 2016, 16:07
@ren ok ty i understNd now lol




SSN4-SSN7-SSN8-SSN9-SSN10 - PREMHAX CHAMPION

RECORD OF MOST CONSECUTIVE SEASONS WON (4) - SSN7+SSN8+SSN9+SSN10

RECORD OF MOST SEASONS WON OVERALL (5) - SSN4+SSN7+SSN8+SSN9+SSN10


Sheepshaggers Sign Hopsin 608acd3c81e66fad2dd60310a818a1bb
Sponsored content

Sheepshaggers Sign Hopsin Empty Re: Sheepshaggers Sign Hopsin

Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum